Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2015 00:03 - Защо съм Русофобофил (или накратко българин)
Автор: didanov Категория: Хоби   
Прочетен: 1425 Коментари: 0 Гласове:
2



Още от Освобождението ни, че и по рано обичаме да се делим на русофили и русофоби, после на фашисти и комунисти, демократи и социалисти – първите според мен са пребоядисани, а вторите останали „верни“ комунисти. Спомням си с досада, позивът на детството ми – който не скача е червен!Изобщо думата комунист толкова се изроди и използва, че загуби своето първично значение. А се изроди с помощта на криворазбиращите комунизма комунисти, а се изплозва и превърна в обдина дума от криворазбиращите демокрацията демократи. Далеч съм от мисълта, че комунизмът в този си вид може да се върне пак  в България, но виж за тоталитаризма не съм много сигурен. Прочитайки статията на  mamkamu първа страница за неприятните типове русофили, се опитах да се определя към коя група спадам, но накрая се отказах, защото не виждам смисъл да се ограничавам само в тези рамки.

Русофил съм, защото обичам руският език, за мен това е един от най-мелодичните езици на света

Русофоб съм, защото не обичам политици като Сталин, Ленин и всякаква чекистска паплач.

Русофил съм, защото мразя всякакви нацисти, прикриващи се зад обикновения патриотизъм, и не обичам политици като Меркел и Обама.

Русофоб съм, защото цар Александър отзовава княз Батенберг, и настройва българския народ против руската корона.

Русофил съм защото Стамболов така лековерно домъкна патологично амбициозния и самвлюбен Фердинанд и цялата му банда да катастрофират България.

Русофоб съм, защото комунистите донесоха много зло на света, вместо да го повдигнат те го изравниха  и разделиха.

Русофил съм, защото българските комунисти изградиха една нова просперираща и богата България.

Русофоб съм, защото децата на тези комунисти и техните марионетки разрушиха една просперираща и богата България.

Русофил съм, защото Г. Димитров достойно се защити пред скалъпеното нацистко обвинение.

Русофоб съм, защото именно той, под внушението на Сталин инициира Народния съд и изби без съд и присъда толкова народ.

Русофил съм, защото руският народ не склони глава пред немския ботуш, за разлика от французи, австрийци, чехи, поляци, българи, румънци.

Русофоб съм, защото Сталин и Тито измислиха македонската държава.

Русофил съм, защото Путин за разлика от наш Путьо управлява със здрава ръка държавата си.

Русофоб съм, защото руската мафия и нейните марионетки решават толкова време съдбините на България.

Русофил съм, защото осъждам неправдата, двойните стандарти и правото на силата диктувани от САЩ , Израел и ЕС.

Русофоб съм, защото руснаците изкупиха цялото ни Черноморие.

Русофил съм, защото не искам още бази на НАТО в България и въвличането й във война.

Русофоб съм, защото не вярвам руснаците да живеят много по-свободно от преди.

Русофил съм, защото вярвам в бъдещето на Русия, и че тя от Империя на злото, ще се превърне в страна за пример и подражание.

Русофоб съм,защото неадектватното държание на Русия може да доведе до унищожението на света, който познаваме.

Русофоб съм , защото адекватното държание на Русия може да доведе до спасението на света, който познаваме,( което си е едно и също с по-горното изречение – „спасението“ на света може да стане чрез“ унищожението“ на света, който познаваме).

И така мога да продължавам вечно.......което ме довежда до извода, че цялата тази полемика във мрежата на блог.бг е безсмислена, т.к. всеки си е прав за себе си, тоест спрямо гледната точка. В случая само едно има значение за мен, не дали съм русофил или русофоб, А ДАЛИ СЪМ БЪЛГАРИН(БЪЛГАРОФИЛ)!Това мога да го кажа с радост.

Аз съм българофил, защото се гордея с Хан Кубрат, Хан Аспарух, Хан Тервел, Хан Крум.

Аз съм българофил, защото е имало царе като Цар Борис, Цар Симеон, Цар Иван Асен Втори.

Аз съм българофил, защото е имало българи като Вълчан войвода, Капитан Петко Войвода, Индже войвода.

Аз съм българофил, защото се гордея с Левски, Ботев, Караджата, Раковски и Бенковски.

Аз съм българофил, защото се прекланям пред гения на Вазов, Каравелов и Славейков.

Аз съм българофил, защото благоговея пред българската жена като Райна Княгиня, баба Тонка, леля Ванга.

Аз съм българофил, защото почитам българския войник като ген. Вазов при битката за Дойран.

Аз съм българофил, защото  се гордея с българи като Братята Кирил и Методий,  Братя Миладинови, Братя Георгиеви.

Аз съм българофил, защото спасихме 50 000 български евреи от нацистите, за разлика от всички други народи.

Всеки би могъл да даде още стотици други примери, с които може да се гордеем като нация и народ. Или стотици други, с които да се презираме и мразим един друг. Важното е гледната точка. Така че драги сънародници и колеги блогъри, нека в тези трудни времена, да не се  разделяме на тези и онези, да се обединим и да помогнем действително, не само на приказки на нашето отечество и народ. Съединение- То прави Силата!




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: didanov
Категория: История
Прочетен: 2926881
Постинги: 1149
Коментари: 3364
Гласове: 5875
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол
1. Цар Мидас, бриги и пеласги – Троя е на Балканите?
2. Българското хоро - древно писмо от живи йероглифи
3. Тракийският император Роле и паметника на цар Мида
4. Корените на българската народност
5. Българският генетичен проект
6. "Как ни предадоха европейските консули"
7. Мегалитите - трогателно свидетелство за детството на човечеството
8. ДЖАГФАР ТАРИХЫ, ПЕЛАСГИТЕ и остров КРИТ
9. Сурва Година, Сура Бога и Веда Словена
10. Древно-тракийско скално светилище под Царев връх – предшественик на Рилския манастир
11. неизвестното племе на мияците
12. Масагетската принцеса Томира и битката й с персийския цар Кир
13. Хубавата Елена в Египет
14. Склавини и анти в долнодунавските земи
15. Кои са мирмидонците?
16. Еничаринът Склаф, името Слав и робите
17. Аспарух, Мемнон и етиопските българи
18. Името на Кан(ас) Аспарух не е случайно
19. Срещата м/у Калоян и Пиер дьо Брашо
20. Амазонките на Тезей, Херодот, Дахомей, Южна Америка и Африка
21. Фердинанд I, славянин и потомък на витинските князе.
22. НОВ МЕТОД ЗА РАЗЧИТАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ РУНИ
23. Амазонките в древността (Тракия, Мала Азия,Либия)
24. ПОЛИСЪТ СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА
25. АТЛАНТИ ЛИ СА МИТОЛОГИЧНИТЕ ТИТАНИ?
26. Черноморската Троя – тайната на Ропотамо
27. Брут Троянски - легендарният първи владетел на Британия
28. ЧУЖДИЦА ЛИ Е НАИМЕНОВАНИЕТО "ТРАКИ"?
29. О неразумний, защо се срамиш да се наречеш...мизиец?
30. Черноморската Троя - коя българска река е Омировата Симоис?