Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2016 12:19 - най-красивите татарки
Автор: didanov Категория: История   
Прочетен: 14761 Коментари: 26 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Алсу (род. 27 юни 1983) - певица

image
Ирина Шайхлисламова, или Ирина Шейк татарка по баща

image
Чулпан Хаматова (род. 1.10.1975) - актриса театра и кино, Народная артистка России.
image
Рената Зайнулина (род. 4 декабря 1987, Обнинск) - модель, победительница конкурса красоты "Miss World Fashion 2012".

image
Лилия Аймалетдинова (род. 8 июля 1990) - Вице-Мисс конкурса "Российская красавица 2012"

image
Элина Киреева - модель, Краса России 2012, будет представлять Россию на конкурсе Мисс Земля 2013.
image
Эльмира Калимуллина (род. 25 января 1988, Нижнекамск, Татарстан) - певица, занявшая второе место в пректе "Голос" на Первом канале, Заслуженная артистка Республики Татарстан.
image
Дания (Дана) Агишева (род. 30 декабря 1980, Ташкент) - киноактриса. Сыграла молодую Анну Ахматову в фильме "Татарская княжна" (2009).
image
Рената Байкова (род. 7 марта 1987, Уфа) - певица, выступающая под сценическим псевдонимом Rene

image
Аида Гарифуллина (род. 30 сентября 1987, Казань) - певица, победительница вокального конкурса Operalia для молодых певцов (этот конкурс учредил Пласидо Доминго)

image
Эльмира Абдразакова (род. 7 октября 1994, Железинский район, Павлодарская область, Казахстан) - Мисс Россия 2013. Отец Эльмиры - татарин, мать - русская.
image
Алия Шарафутдинова - певица. Поёт на татарском языке.

image
Алина Кабаева (род. 12 мая 1983) - прославленная российская спортсменка: Олимпийская чемпионка по художественной гимнастике, неоднократная чемпионка мира, Европы и России. Сейчас Алина - депутат Государственной думы.

image
Диана Фархуллина (род. 1 января 1992) - модель.
image
Эльвира Сабирова (род. 23 апреля 1988) - модель.


image


Алсу Зайнутдинова, более известная под сценическим псевдонимом АсылъЯр (род. 14 июля 1986) - певица. Поёт на татарском языке. Впервые за всю историю национальных отборов на международный конкурс "Евровидение" исполнила песню на татарском языке ("Карлыгачлар").

image
Альбина Гилязова (род. 12 августа 1987, Магнитогорск) - модель, победительница в номинации "Мисс Совершенство" на конкурсе "Краса России 2009".
image
Яна (Янина) Батыршина (род. 7 октября 1979) - российская спортсменка, пятикратная чемпионка Европы и семикратная чемпионка мира по художественной гимнастике. После окончания спортивной карьеры начала карьеру телеведущей. Отец Яны - татарин, мать - еврейка.
image
Альбина Замалеева - Мисс "Молодежь Татарстана-2012"
image
Алина Шакирзянова - модель, 2-я вице-Мисс Татарстан 2008.

image
Венера Сибгатуллина - финалистка конкурса Мисс Россия 2009 (представляла Набережные Челны)


поводът на този постинг не е някаква реклама на татарките или нещо от рода, че дунавските българи са тюрки - напротив - поводът е дискусията е постинга "Българските следи в Русия,дали наследниците на волжките българи, казанските татари имат българска кръв, макар и да говорят различен от нас език?
според мен външни разлики с нашите българки няма, или се лъжа?











Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didanov - външните прилики разбира се, са недостатъчен аргумент
17.01.2016 12:48
но в случаи целта е да се замислим какви асоциации правим при изговаряне на думата татар-ка, на мен лично първата ми асоциация беше е едно монголоидно лице, кривокрак воин на дребно конче, с жесток израз в очите. но казанските "татари" промениха мнението ми.
цитирай
2. bliz - Тази карасота е постигната чрез...
17.01.2016 14:23
доста руска кръв ! Правилните черти, сини очи, телосложение. Това не са татарки, независимо, че се водят за такива, а облагородени с красива северна раса.

Колкото синеоки и руси евреи са евреи, толкова и тези момичета са татарки. Поколения наред се смесват и се получава , въпреки татарското, тази красота. С малки изключения са със загатнати азиатски черти.

Да са живи и здрави!
цитирай
3. jelezov - Благодаря много за удоволствието. ...
17.01.2016 14:59
Благодаря много за удоволствието. Няма нищо по-красиво на Земята от красивите жени.
Проблемът за етногенеза на татарите е много интересен и заплетен. Прочел съм изключително много източници и въпреки това за мен той си остава terra incognita.
В края на 40-те имах съученик - татарин. Мухарем беше родом от близкото до Шумен село Царев брод, където живееше голяма колония татари. Беше строен, много красив и умен младеж - еталон за европеоид. Но имаше турско национално съзнание. Още тогава, с поредната изселническа вълна емигрира в Турция. Години по-късно научих, че направил добра кариера като офицер в Турската армия.
Съществува и друг интересен факт: доста голям процент от съвременните казански татари желаят да се наричат булгари, а републиката им - Булгарстан.
цитирай
4. germantiger - ...
17.01.2016 17:09
bliz написа:
доста руска кръв ! Правилните черти, сини очи, телосложение. Това не са татарки, независимо, че се водят за такива, а облагородени с красива северна раса.

Колкото синеоки и руси евреи са евреи, толкова и тези момичета са татарки. Поколения наред се смесват и се получава , въпреки татарското, тази красота. С малки изключения са със загатнати азиатски черти.

Да са живи и здрави!


Напротив - масата от тях са далеч от нордическите типове (чиито почитател съм аз) и само няколко от тези имат "според" расологията характерните и преобладаващи в Европа антропологични типове (не иде реч за социална антропология).
цитирай
5. germantiger - ...
17.01.2016 18:16
Разлики с българките има (по отношение на въпроса с който завършваш постинга си), но това е нормално.

Прилики също има и това също е логично и разбираемо.

Аз съм лаик в волжкобългарската история и тя не ме е вълнувала, но за теб и други с право може да представлява силен интерес.

Несъмнено в онзо регион има много миксиране и без съмнение има българско!

Хубави са момичетата, макар моя вкус да е радикално различен и да не ме покоряват, но действително повечето са красиви.
цитирай
6. krumbelosvet - Да, тия татарки нямат дръпнати очи,
17.01.2016 19:10
освен с грим. Пак си спомням, че Иван Грозни се е титулувал "цар на руси и българи" след победа над българите. Тая титла явно е сметната за опасна за руската държава, затова титлата е отпаднала. Но сега татарското самосъзнание, господарско спрямо русите, май става опасно. Де го чукаш, де се пука.
цитирай
7. germantiger - ...
18.01.2016 14:57
Татарите далеч не са монголи!

Пример - служил съм в БА с татари - един Дженгиз имахме, та той както и още един НЕ бяха с "епикантус" или дръпнати очи въобще.

Татарите не са "единосъщно" монголи, макар дръпнатото да присъства и тук съ
о е загатнато в някои от тези!
цитирай
8. atil - Булгарки. Татар е същото, като &...
18.01.2016 15:12
Булгарки. Татар е същото, като "македонската нация" - насилствено наложено с цел денационализация.
Познавал съм хора от там още от времето на СССР. Много добре бяха наясно, че са болгари.
цитирай
9. didanov - аз бих добавил -- доста българска кръв!
18.01.2016 15:28
кой беше доказал, че гена за сини очи е възникнал с черноморския регион?
тук става въпрос, че хората които са нямали контакт с "татари" имат друго мнение за тях.
леко дръпнатите очи са характерни и за много българи, но това не ни прави различни нали? аз често съм бил бъркан в чужбина с турчин, но ако си оставя чумбас със сигурност ще заприличам на Кубрат :)
цитирай
10. didanov - да българки са макар и от казан
18.01.2016 16:11
ето списък на част от съвременните женски татрски имена, Казан, аналогият с българските е впечатляваща
Аделина, Айше, Алия, Альбина,Альмира, Анися, Ания
Василя, Валима, Венера, Вилена
Галия, Гельгина, Гулина, Гулия, Гулмира,
Далия, Дана, Дания, Даяна, Диана, Дилара, Диля, Динара
Зарина, Зария, Илина, Ильгина, Ильмира, Ильана, Ирке
Камалия, Камелия,Камилла, Каусария
Лариса, Леонира, Лидия, Лилия, Лира, Лузия,
Майя, Марьам, Милена, Миля, Мира,
Рима, Рита, Рина, Розалина, Рузалия, Роза, Руфина, Руфия
Сабина, Сабрина, Самира, Сафия
Елиза, Елина, Ельза, Елвира,Емилия,Емине,Юлия, Ясмин

цитирай
11. germantiger - не защото съм антибългарин
18.01.2016 19:33
Аделина, Айше, Алия, Альбина,Альмира, Анися, Ания - тук няма никаква "аналогия"

Василя, Валима, Венера, Вилена и тук няма

Галия, Гельгина, Гулина, Гулия, Гулмира, и тук не

Далия, Дана, Дания, Даяна, Диана, Дилара, Диля, Динара пак няма

Зарина, Зария, Илина, Ильгина, Ильмира, Ильана, Ирке
Камалия, Камелия,Камилла, Каусария
Лариса, Леонира, Лидия, Лилия, Лира, Лузия,
Майя, Марьам, Милена, Миля, Мира,
Рима, Рита, Рина, Розалина, Рузалия, Роза, Руфина, Руфия
Сабина, Сабрина, Самира, Сафия
Елиза, Елина, Ельза, Елвира,Емилия,Емине,Юлия, Ясмин - НЯМА

има евентуално в Ания, Василя, Дана, Мира

другите прилики са елински или всякакви "европейски имена", вкл. германоскади или френски итн
цитирай
12. born - Не зная имат ли връзка с българската ...
18.01.2016 19:51
Не зная имат ли връзка с българската кръв тези красиви момичета. Честно казано и не ме интересува. Гледам ги, както един зрител разглежда една красива картина в някоя галерия и не си задава въпроси за народността на художника. Поздрави и дано да виждаме и други подобни постинги, защото красотата е интернационална и няма мъж /нормален разбира се/, който да не оцени една красота, без да си задава въпроси от каква народност е.
цитирай
13. didanov - има нещо антибългарско в теб честно, не се обиждай
19.01.2016 00:07
аз виждам аналогии с днешни български женски имена
като Албена, Елмира, Ана, Василка, Венера (планетата), Галя, Гергина, Диана, Диляна, Зарина, Зори, Илияна, Ира, Камелия, Косара, Лидия, Лилия,Мая, Мария, Милена, Мирослава, Розалия, Роза, Руфинка, София, Елена, Елмира, Емилия, Емине, Юлия - познавам жени поне с половината от тези имена!
Въпросът е не дали са старобългарски, а че имат аналог с татароказански женски имена, които говорят тюркски и са мюсюлманки! Ето това е повод да се замислим, имат л казанските татарки нещо общо с волжките българки.
цитирай
14. didanov - красотата ще спаси света борн
19.01.2016 00:08
или ще го пороби :) какво значение от коя народност е, красивото си е красиво!
цитирай
15. germantiger - ...
19.01.2016 15:48
13. didanov - има нещо антибългарско в теб честно, не се обиждай
00:07

...

Не, аз не се обибждам - така е и аз ИМАМ ПРИЧИНИ, ЧЕ И ПРАВО ДА ГО ИМАМ в някои отношения от дете до днес дори! Вероятно често превалира в мен и в това може да ми е грешката или в маниера, но в същността да го имам съм прав.
цитирай
16. germantiger - ?!
19.01.2016 17:52
13. didanov - има нещо антибългарско в теб честно, не се обиждай
00:07
аз виждам аналогии с днешни български женски имена
като Албена, Елмира, Ана, Василка, Венера (планетата), Галя, Гергина, Диана, Диляна, Зарина, Зори, Илияна, Ира, Камелия, Косара, Лидия, Лилия,Мая, Мария, Милена, Мирослава, Розалия, Роза, Руфинка, София, Елена, Елмира, Емилия, Емине, Юлия - познавам жени поне с половината от тези имена!
Въпросът е не дали са старобългарски, а че имат аналог с татароказански женски имена, които говорят тюркски и са мюсюлманки! Ето това е повод да се замислим, имат л казанските татарки нещо общо с волжките българки.

...

Ана не е бгиме
Албена не е
Венера не е
Василка даже не е
Галя не е
Софиа не е
Диана не е
Камелия не е
Елена не е
Емилия не е
Емине не
Юлия не
Розалия не
Роза не
Мария не
веряотно и другите които останаха не са част от тях
цитирай
17. didanov - чест ти прави тигре
20.01.2016 00:38
че си признаваш откровено, за това и те уважавам повече от всички българи-антибългари, които се прикриват.
Ана се казваше първата ми любов, на АЛбена ходи първо на плаж, Има една Венера - древноистори1еска статуетка на богинята майка и големи гърди вър виенския музей, на която е написано - намерена в България, Василка е името на прабаба ми, Галя беше моята несподелена любов на 13г. за София знаем всички, Диана се казва майка ми, Като студент се напих един път много на "Волна пеперуда" на певицата Камелия, Елена беше една студентска любов, обичам много също "Еленски бут" от магазин Елена (във Варна има такъв на Мария Луиза). Емилия ми беше съученичка, нос ЕМине е най-източната част на България и като Пагане е дрвенобългарско (не турско)женско име, с Юлия се запознах на една почивка, Розалия се казваше една съученичка до 7 ми клас, Българската Роза, кой не я знай, Марии познавам поне дузина, ИМах Състудентки - ЕЛмира, Ана, Лилия, Мира, МИлена, първата ми снимка в детската градина е с едно пухкаво момиченце на име ЗОрка, а имах комшийка Зорница, л'бимата ми песен е "Руфинка болна легнала", дъщерята на Самуил се казва Косара, изобщо толкова много българско виждам в тези имена, свързанис живота ми.
цитирай
18. germantiger - ...
20.01.2016 22:58
Това не е до чест, до истина е.

Аз се имам за много силен и открит зщаото си въобразявам или съм убеден, че зад мен соти истината, за това.

Да мога и аз да греша и аз да не съм винаги точен и аз да се подхлъзна но от моите 100% поне 80% или повече е истина, при вас понякога е обратното, иначе ние сме много близки и сме много "еднкави".

...

ТИ ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ИСТОРИЯ, ГЕНЕЗИС НА ИМЕНАТА, ПРОИЗХОД И ТОВА ПО ДЕТСКИТЕ ГРАДИНКИ И УЧИЛИЩНИТЕ ДВОРОВЕ?

СЕГА ИМА МОМИЧЕНЦА С ИМЕТО ТАРА И ЦИГАНЕТА С КАССАНДРА... СЕРИОЗНО ТОВА КАССАНДРА ОТ ТРОЯ ЛИ Е?!

И АЗ ИМАХ ЕДНО ГАДЖЕ АННА В ХОЛАНДИЯ Е СЕГА, БЪЛГАРКА, НО ИМЕТО Й Е ЕВРЕЙСКО, ТО АННА ЗНАЧИ ЛЮБОВ ЗА ЧИФУТИТЕ.
цитирай
19. didanov - естествено че правя разлика
21.01.2016 00:02
но ти май не правиш разлика между насмешката и сериозността ми. както казах преди - поводът на този постинг беше изненадата ми ,че тези татарски жени ми приличат много на нашите българки и че днешните имена разпространени в Казански Татрстан, където повечето са мюсюлманки и говорят тюркски език имат имена, които аз в моя живот съм приемал за български! В случая произходът им е не е от значение.
цитирай
20. nkf - Татарите далеч не са монголи! ...
21.01.2016 15:16
germantiger написа:
Татарите далеч не са монголи!

Пример - служил съм в БА с татари - един Дженгиз имахме, та той както и още един НЕ бяха с "епикантус" или дръпнати очи въобще.

Татарите не са "единосъщно" монголи, макар дръпнатото да присъства и тук съ
о е загатнато в някои от тези!

Аз също съм служил с татарин и мога да кажа, че беше абсолютен монгол - грамадно, грубо, дебело тяло, но несъразмерно (краката и ръцете някак си бяха къси); огромна кръгла глава и и толкова дръпнати очи, че не можеш разбра, отворени ли са или не. В интелектуално и духовно отношение беше доста повърхностен и примитивен, но пък за сметка на това послушен и изпълнителен. Хигиената му беше много ниска; нямаше и особени навици да се храни с прибори ( криво-ляво ползваше вилица) общо взето си се хранеше с ръце.
цитирай
21. nkf - Тези на снимките не ги знам, колко с ...
21.01.2016 15:19
Тези на снимките не ги знам, колко с ататарки, чувашки, башкирки и т.н., но Българки със сигурност не са. Тези си имат подчертани евразийски дадености; при повечето толкова ясно забележимо, че няма как да бъдат класифицирани еднозначни като чисти европоидни типове. Нямат нищо общо с дунавско-балканския тип.
цитирай
22. jelezov - Предлагам да се запознаете с още две ...
21.01.2016 15:57
Предлагам да се запознаете с още две красиви татарки, които човек не би различил от типичната българка.
Эльвира Набиуллина - директор на Централната банка на Русия. Тя е татарка - родена в Уфа, столицата на съседния на Татарстан Башкорстан. Тук интересното е, че, според някои схващания, етнонимите башкор и булгар са тъждествени, защото имат общ произход.
Дина Гарипова - съвременна много известна в Русия певица. Най много на публиката е известна с изпълнението си на песента "Прощание славянки", като солист на военен оркестър. Чуйте това изпълнение! Няма да съжалявате. А за сравнение може да чуете същата песен и в изпълнение на дуета Певцов и Зара. За сведение: мелодията на тази песен -марш е сътворена от Василий Агапкин - полкови щаб-тръбач на 7-и запасен кавалерийски полк в град Тамбов. Повод за написването й е героизма на българската армия в Балканската война, както и ентусиазма с който руските жени изпращат отрядите за участие във войната.
цитирай
23. germantiger - ...
21.01.2016 19:02
20. nkf - Татарите далеч не са монголи! ...
15:16
Аз също съм служил с татарин и мога да кажа, че беше абсолютен монгол - грамадно, грубо, дебело тяло, но несъразмерно (краката и ръцете някак си бяха къси); огромна кръгла глава и и толкова дръпнати очи, че не можеш разбра, отворени ли са или не. В интелектуално и духовно отношение беше доста повърхностен и примитивен, но пък за сметка на това послушен и изпълнителен. Хигиената му беше много ниска; нямаше и особени навици да се храни с прибори ( криво-ляво ползваше вилица) общо взето си се хранеше с ръце.

...

В моя случай единия бешпе може би 177см, понеже аз съм точно 180 и този беше много малко под мен, а другия може би беше 170 и бяха с немонголоидни очи. При единия личеше като при някои от тези в постинга че нещо не е като при нас, другия беше почти европеид. Хигиената им наистина не беше на ниво, това се сетих покрай твоя коментар.
цитирай
24. germantiger - ...
21.01.2016 22:29
22. jelezov - Предлагам да се запознаете с още две ...
15:57
За сведение: мелодията на тази песен -марш е сътворена от Василий Агапкин - полкови щаб-тръбач на 7-и запасен кавалерийски полк в град Тамбов. Повод за написването й е героизма на българската армия в Балканската война, както и ентусиазма с който руските жени изпращат отрядите за участие във войната.

...

Това е нон-сенс... ?!

Повод за емблематична руска песен едва ли е героизма на българската армия в Балканската война (явно първата или?), както и едновременно с това ентусиазма с който руските, повтарям руските жени пращат отрядите за участие във войната, зщаото доколкото знам в Балканската война никакви руснаци като отряди не са участвали въобще?! Разбира се, може и да не знам нещо;

мъдрия знае нужното
умния знае много
само глупака знае всичко

"Та" другарю Железов, какво знаете Вие ако може да коригирате коментара си или да го утвирдите с аргументи?!
Разбира се, аз мога да проверя сам за песента, но Прощаването на славянката не е тема която животрепти в натурата и духа ми, все пак, та затова питам Вас за пояснение или корекция?
цитирай
25. didanov - jelezov - Предлагам да се запоз...
22.01.2016 00:12
jelezov - Предлагам да се запознаете с още две ..
и за мен разликата с българките е минималма което показва отчасти че казанските хубавици може би са запазили нещо българско а не само руски привкус. в сайта е посочено че певиците пеят и на татарски.
цитирай
26. germantiger - финално поне от мен
22.01.2016 01:12
С риск "да предам расата" - момите в постинга са хубави!

Аз съм фен на друга нордическа красота, но тези също мога да оценя и мисля че някои от тях имат българско.

Постинга ти диданов предизвика дискусия и наистина представлява интерес и провокира.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: didanov
Категория: История
Прочетен: 2926591
Постинги: 1149
Коментари: 3364
Гласове: 5875
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол
1. Цар Мидас, бриги и пеласги – Троя е на Балканите?
2. Българското хоро - древно писмо от живи йероглифи
3. Тракийският император Роле и паметника на цар Мида
4. Корените на българската народност
5. Българският генетичен проект
6. "Как ни предадоха европейските консули"
7. Мегалитите - трогателно свидетелство за детството на човечеството
8. ДЖАГФАР ТАРИХЫ, ПЕЛАСГИТЕ и остров КРИТ
9. Сурва Година, Сура Бога и Веда Словена
10. Древно-тракийско скално светилище под Царев връх – предшественик на Рилския манастир
11. неизвестното племе на мияците
12. Масагетската принцеса Томира и битката й с персийския цар Кир
13. Хубавата Елена в Египет
14. Склавини и анти в долнодунавските земи
15. Кои са мирмидонците?
16. Еничаринът Склаф, името Слав и робите
17. Аспарух, Мемнон и етиопските българи
18. Името на Кан(ас) Аспарух не е случайно
19. Срещата м/у Калоян и Пиер дьо Брашо
20. Амазонките на Тезей, Херодот, Дахомей, Южна Америка и Африка
21. Фердинанд I, славянин и потомък на витинските князе.
22. НОВ МЕТОД ЗА РАЗЧИТАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ РУНИ
23. Амазонките в древността (Тракия, Мала Азия,Либия)
24. ПОЛИСЪТ СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА
25. АТЛАНТИ ЛИ СА МИТОЛОГИЧНИТЕ ТИТАНИ?
26. Черноморската Троя – тайната на Ропотамо
27. Брут Троянски - легендарният първи владетел на Британия
28. ЧУЖДИЦА ЛИ Е НАИМЕНОВАНИЕТО "ТРАКИ"?
29. О неразумний, защо се срамиш да се наречеш...мизиец?
30. Черноморската Троя - коя българска река е Омировата Симоис?