Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2014 00:21 - Нахраних се, почистих масата, измих си зъбите, съблякох се и се шмугнах под завивките в леглото. И тогава си сетих, че това беше закуската...
Автор: didanov Категория: Забавление   
Прочетен: 1228 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2014 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На надгробната плоча на полковото магаре от N-ското поделение лежал следния надпис:

През краткия си, но героичен живот нашият боен другар Марко ритна 16 генерала, 1 адмирал, 24 полковника, 79 подполковника, 258 майора, 654 капитана, 3420 подофицера, 7 армейски свещенника, 3 едри земевладелеца, 1 принц, 43 служителя, 85 редника, 131 бежанеца, 20 университетски професора, 300 физика, няколко хиляди адвоката, инженери и учители, повече от 100 писателя и журналисти, над 200 пилота... и 1 противопехотна мина!

Светла му памет!

 

Папата отлетял към Ню Йорк за конференция. Събудил се сутринта в хотела и видял, че закъснява. Облякъл се набързо, спрял едно такси и казал на шофьора:

- Ще трябва да нарушиш правилата на пътя, защото закъснявам за много важна среща. Няма да кажа на никой. Но нека аз да карам.

Папата седнал зад волана. Но по пътя ги спрял един катаджия за превишена скорост. Полицаят звъннал по радиостанцията и докладвал на своя началник:

- Шефе, спрях един много важен човек...

- Кой, кметът на Ню Йорк?

- Не, шефе, още по-важен!

- Не ми казвай, че е губернаторът!

- Шефе, не знам кой е, но Папата му е шофьор!

 

 

Шофьор минава на червено и моментално е спрян от катаджия.

- Книжката, ако обичате.

- Нямам. Взеха ми я за шофиране в нетрезво състояние.

- Талона на колата?

- Вижте, колата не е моя, а собственикът, който ми я зае, не ми даде талона.

- Кой собственика?

- Не го познавам, но трупът му е в багажника...

Катаджията, уплашен, веднага виква подкрепления, които обграждат спряната кола както по филмите. Шефът на полицията се приближава. Шофьорът му подава книжката си и талона на колата си, отваря багажника - няма труп. Шефът в недоумение пита:

- Не разбирам, моят колега каза, че нямате книжка, колата е открадната и има труп в багажника!

- Ами! Не му вярвайте! Той още малко ще каже и че съм минал на червено...

 

 

Из дневника на извънземен:

Ден 45. Дойдоха някакви американци, за 4 часа ни разбиха бункера. Почерпиха ни с хамбургери. Вкусно, но не стигна за всички - изядохме ги.

Ден 81. Сега пък японци някакви нанотехнологии и са два часа ни разбиха бункера. Почерпиха ни със суши. Вкусно, но не стигна за всички - изядохме ги.

Ден 153. Долетяха българи. С помощта на лост и някаква майка (ама много пъти) за две минути разбиха вратата. Всички ядохме шамари (че не сме отворили). Не беше вкусно, но имаше за всички.

В дискотеката бутнах един, оня ми се извърта и вика "Къв ти е проблемът бе?" И аз като започнах да му изброявам...Вече 20 часа плачем.

 

 

Забутано село в планината:

- Дядо, на колко години си? Пиеш ли, пушиш ли?

- На 103 съм вече. И пием, и пушим, чедо. Инак нема умиране.

 

Един мъж влезнал в аптеката и казал:

- Извинете, имате ли "Виагра" или нещо подобно, само че за жени?

- Ние не, но в бижутерския магазин зад ъгъла има...

 

Три приятелки седнали на кафе. Едната била женена от десет години, втората била сгодена и ще става булка, а третата си имала любовник. Обсъждали мъжете си и решили да направят експеримент. Всяка от тях да се облече в черна кожа, със се*си бельо, жартиери, колан, високи токчета и маска на очите.Срещнали се отново трите една седмица по-късно и започнали да споделят преживяното. Като най-нетърпелива започнала булката:- Той се прибра вкъщи и аз го срещнах в черни чорапи, кожена пола, се*си сутиен, маска и високи токчета. Той ме награби, каза ми, че съм любовта на живота му и правихме с*кс цяла нощ.Любовницата продължила:

- Аз отидох в кабинета му, заключих вратата, отворих си шлифера и отдолу бях цялата в черен латекс, маска, токчета... Той не каза нищо, а правихме 5 часа с*кс без прекъсване.Съпругата казала възмутено:- Съпругът ми се прибра от работа, отвори вратата на хола, видя ме облечена в черно кожено бельо, жартиери, колан и маска, огледа ме отгоре до долу и ме попита: "Какво има за вечеря, Батман?"

 

Преживял съм една световна война, три автомобилни катастрофи, една самолетна катастрофа, три неуспешни брака и един успешен, три запора на апартамента за дългове и един банкрут. И сега идва внука ми и каза: "Дядо, ти нищо не разбираш от живота!"

 

Обажда се една жена на рецепцията и ми казва:

- Тутитурум ту!

А аз ѝ отговорих:

- Тарататам та.

И ме изгониха от работа. Откъде да знам аз, че тя искала два чая за стая 2.

 

 

 




Гласувай:
0



1. marial - Хихихихи,добре подбрано
25.11.2014 07:27
Хихихихи,добре подбрано
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: didanov
Категория: История
Прочетен: 2923993
Постинги: 1149
Коментари: 3364
Гласове: 5874
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол
1. Цар Мидас, бриги и пеласги – Троя е на Балканите?
2. Българското хоро - древно писмо от живи йероглифи
3. Тракийският император Роле и паметника на цар Мида
4. Корените на българската народност
5. Българският генетичен проект
6. "Как ни предадоха европейските консули"
7. Мегалитите - трогателно свидетелство за детството на човечеството
8. ДЖАГФАР ТАРИХЫ, ПЕЛАСГИТЕ и остров КРИТ
9. Сурва Година, Сура Бога и Веда Словена
10. Древно-тракийско скално светилище под Царев връх – предшественик на Рилския манастир
11. неизвестното племе на мияците
12. Масагетската принцеса Томира и битката й с персийския цар Кир
13. Хубавата Елена в Египет
14. Склавини и анти в долнодунавските земи
15. Кои са мирмидонците?
16. Еничаринът Склаф, името Слав и робите
17. Аспарух, Мемнон и етиопските българи
18. Името на Кан(ас) Аспарух не е случайно
19. Срещата м/у Калоян и Пиер дьо Брашо
20. Амазонките на Тезей, Херодот, Дахомей, Южна Америка и Африка
21. Фердинанд I, славянин и потомък на витинските князе.
22. НОВ МЕТОД ЗА РАЗЧИТАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ РУНИ
23. Амазонките в древността (Тракия, Мала Азия,Либия)
24. ПОЛИСЪТ СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА
25. АТЛАНТИ ЛИ СА МИТОЛОГИЧНИТЕ ТИТАНИ?
26. Черноморската Троя – тайната на Ропотамо
27. Брут Троянски - легендарният първи владетел на Британия
28. ЧУЖДИЦА ЛИ Е НАИМЕНОВАНИЕТО "ТРАКИ"?
29. О неразумний, защо се срамиш да се наречеш...мизиец?
30. Черноморската Троя - коя българска река е Омировата Симоис?