Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04 01:39 - Какво би се случило в НРБ ако имаше коронавирус?
Автор: didanov Категория: История   
Прочетен: 960 Коментари: 31 Гласове:
11

Последна промяна: 03.04 02:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Свалено от фейсбук
Сега ще ви напиша какво би се случило в НРБ преди 1990година ако беше се появил коронавирус. Щеше да е нещо така: Първо биха скрили заплахата била тя локална или епизодична За да няма паника и страх у народа. Но при положение че е станало ясно че срещу НРБ е използвано БИОЛОГИЧНО оръжие за масово поразяване , то ВЕДНАГА би включен огромен мобилизационен потенциал на НРБ.
Първо границите са затварят моментално, България можеше да си изхранва населението без чужда помощ, имаше държавен резерв за години напред и план създаден за всеки един случай. След светкавично заседание на ПОЛИТБЮРО, на всички ОБКОМИ, РАЙКОМИ и ПАРТКОМИ незабавно би била спусната заповед какво и как. Трябва да се знае че ВСИЧКИ ръководители на предприятия влизаха в тези РАЙКОМИ и ПАРТКОМИ.
Системата бе лоша като пропаганден механизъм, но уникално ефективна като контролираща система, но сега има Фейсбук и интернет така че този проблем би бил отстранен. И този контролиращ механизъм веднага щеше да заработи на пълни обороти. На Държавния план и МНО щеше да се даде заповед за производство на медицинска апаратура като маски и апарати за вентилация.
Това не са сложни изделия за ВПК най вече. Всеки един завод МОЖЕШЕ да създаде подобен апарат. ВСЕКИ! Да не говорим за маски. Завод 8-ми март и Ернст Телман, щяха да бълват маски на десет смени без да спират. Какво е една маска, която днес със свещ не може да намериш? Парче плат с ластик. За една седмица щеше да има маски да се пакетират 9 000 000 българи няколко пъти.
А ако някой не успее да се справи с производството на маски и апаратура, то ръководството на завода ЖАЛНА МУ МАЙКА за саботаж! А между другото къде са сега тези заводи? Костов ли да питам? В онези години във всички училища работеха и офицери. Преподаваха НВО и ГО. На тези уроци се учеше и как се правят маски от бинт и вата!
И за това в онези години училищата щяха за няколко дена да сътворят МИЛИОНИ маски, докато заводите произведат нужните количества. В НРБ даваха жилища безплатно, но маски насила щяха да монтират на всеки, ако се наложеше безплатно. Всяко предприятие имаше НАЧАЛНИК ЩАБ по ГО! При такава заплаха това лице ставаше ръководител веднага и разпределяше заповедите на МНО.
В НРБ редовно се провеждаха учения по ГО. Всеки знаеше какво и как да върши. Заводите НЯМАШЕ да се спират! Всеки завод имаше нещо като поликлиника. А големите си ИМАХА болници вътре! А работниците можеха за нула време да се облекат в защитни облекла. Всяко предприятие имаше определено място за карантина по време на подобна атака. Май само КЦМ Пловдив покрива тези критерий в момента? Всяко село ИМАШЕ здравпункт! ВСЯКО. Всеки по малък град БОЛНИЦА! Всеки квартал в града имаше ПОЛИКЛИНИКА! ВСЕКИ! Поликлиника с линейки и ЛЕКАРИ! Всеки район си имаше БОЛНИЦА! При разгръщане на тази мощ държавата за няколко дена щеше да намери и НУЛЕВИЯ пациент,! При нужда ВСИЧКИ деца щяха да бъдат изолирани ВЕДНАГА в пионерските лагери! ПОЛИТБЮРО щеше да впрегне целия БАН, НАУКА и ТНТМ за производство на ваксина и лекарства!
Високата съзнателност на човека в НРБ и вярата че РОДИНАТА ще го защити бе уникална и подобни мерки като днешните нямаше да са необходими нямаше да има 5000лева глоба всеки знаеше че заминава в Белене ако не изпълнява. И накрая: Цялото ръководство на ДС, ВКР и Милицията щяха денонощно да рият докато на бюрото на Тодор Живков, не се появи доклад: къде и в коя чужда лаборатория е произведен този вирус! Кой е виновен за тази биологична атака. И ако се докажи че този вирус действително е създаден в някоя лаборатория за да ликвидира населението на НРБ то отговора щеше да е светкавичен! Не се и съмнявайте че някъде по света щеше да има убити с чадър!
Днес, на руините е построена РБ с НИКАКВА икономика! Корумпирана и спекулативна. Видяхме БЕЗПОМОЩНИТЕ ефективни мениджъри какво представляват пред лицето на вируса!  



Гласувай:
14
3



1. barin - Здравей, Диданов. Може би има ан...
03.04 08:59
Здравей, Диданов. Може би има аналогия със случилото се в Чернобил през април 1986 г. Действията на управляващите може би щаха да са аналогични. Сигурно щеше да се скрие пандемията и нямаше да се публикува нищо из медиите.
Поздрави!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
03.04 09:33
Лошото е, че сега нямаме икономика А държава без икономикае зависима държава, казано направо- колония е!
Преди икономиката ни била неефективна? Дори и така да е,произвеждаше
Сега какво стана? Нямаме неефективна икономика,но нямаме и икономика!?
Що се отнася до ефективност, фармацията ни беше на световно ниво, говоря го като човек, имащ поглед върху нея Тя не може и да бъде на друго ниво....
С малки изключения и химическата ни промишленост беше на това ниво!

Хубав ден, Диляне!
цитирай
3. bojinkata - Точно!!!!!
03.04 11:30
Точно!!!!!
цитирай
4. batogo - !!!:))) Здравей, Диданов?!?!
03.04 14:33
Само ще ти припомня, че от чернобилската ядрена катастрофа пострадаха огромна част от българите, а раковите заболявания от тогава насам у нас скочиха в пъти! Точно заради безотговорното премълчаване, заповядано от Москва, наречено от теб избягване на паниката.
Ако коронавирусът се беше пръкнал у нас по онова време, не ми се мисли, каква трагедия щеше да се случи с българските безпартийни граждани!?!?
Не забравяй, приятелю, че лъжата и глупостта не са направили никого велик, но са превърнали много величия в жалки палячовци!
Хубав ден!
цитирай
5. didanov - здрасти барин
03.04 20:36
barin написа:
Здравей, Диданов. Може би има аналогия със случилото се в Чернобил през април 1986 г. Действията на управляващите може би щаха да са аналогични. Сигурно щеше да се скрие пандемията и нямаше да се публикува нищо из медиите.
Поздрави!

да цензурата е голяма работа, но защо сега като няма комунизъм, пак работи без проблем? И особено дезинформацията в медиите - когато заразата беше в Китай, всички се изреждаха да обясняват, че китайското грипче е безобидно и се насажда паника. Е картинката се промени изцяло. Поздрави
цитирай
6. didanov - здравей Леоне
03.04 20:39
leonleonovpom2 написа:
Лошото е, че сега нямаме икономика А държава без икономикае зависима държава, казано направо- колония е!
Преди икономиката ни била неефективна? Дори и така да е,произвеждаше
Сега какво стана? Нямаме неефективна икономика,но нямаме и икономика!?
Що се отнася до ефективност, фармацията ни беше на световно ниво, говоря го като човек, имащ поглед върху нея Тя не може и да бъде на друго ниво....
С малки изключения и химическата ни промишленост беше на това ниво!

Хубав ден, Диляне!

именно за това поствам подобни теми, защото въпреки многото кусури преди 89-та година имахме икономически независима държава, а днес трябва да чакаме на милостиня.
цитирай
7. didanov - здравей батого
03.04 20:45
batogo написа:
Само ще ти припомня, че от чернобилската ядрена катастрофа пострадаха огромна част от българите, а раковите заболявания от тогава насам у нас скочиха в пъти! Точно заради безотговорното премълчаване, заповядано от Москва, наречено от теб избягване на паниката.
Ако коронавирусът се беше пръкнал у нас по онова време, не ми се мисли, каква трагедия щеше да се случи с българските безпартийни граждани!?!?
Не забравяй, приятелю, че лъжата и глупостта не са направили никого велик, но са превърнали много величия в жалки палячовци!
Хубав ден!

отчасти имаш право, само забравяш че палячовците,лъжците и глупаците в България през последните години превърнаха България в жалка държава.
цитирай
8. batogo - !!!:))) Здравей, Диданов!
04.04 08:24
А ти забравяш, че московските, деветосептемврийски съветски марионетки, които и досега продължават да се напъват за изгубената власт, бяха превърнали България в жалка, съветска колония, а народа – в безропотно, послушно стадо, удобно за доене и стригане, което преживяваше от дребни кражбички и селски тарикатлъци и се пъчеше с това.
Сега България е европейска държава с що-годе самостоятелна политика и икономика, част от нормалния, демократичен свят. Държава с добри перспективи за развитие, ако се държи далеч от путинската клика, към която тъй нареченият президент и московските агенти се опитват отново да я привържат.
Освен другото ти много добре знаеш, че твоят масонски интерес няма нищо общо с реалните интереси на България=:)
Бъди жив и здрав!
цитирай
9. didanov - какво да ти кажа батого
04.04 22:13
с клишета всеки може да говори, жалко че русофобията , а и всяка фобия пречи на човек да види по-надалеч от носа си. За щастие аз не страдам от такава болест :) и мога обективно да оценявам както лошите така и добрите страни на историята
цитирай
10. germantiger - другаря е пропуснал
04.04 22:13
КАКВО СЕ СЛУЧИ В НРБ ВИДЯХМЕ И ПРЕЖИВЯХМЕ

ЧЕРНОБИЛ

КРИХА И ЛЪГАХА МЕСЕЦ ПРЕДИ ДА ПРИЗНАЯТ

ако днес нрб беше факт, то щяха да са заразени и да мрат пъти повече хора
цитирай
11. germantiger - +
04.04 22:14
ВИРУСА Е ЯСЕН/ПОЧТИ

КИТАЙ ЗА НЯКОЛКО ГОДИНИ ПРОИЗВЕДОХА ДВА ТАКИВА ВИРУСА КАТО ЕПИДЕМИИ

КИТАЙ ПРОИЗВЕДОХА ПТИЧИЯ И СВИНСКИЯ ГРИП

ИЛИ НЕ ЗНАЕХТЕ ТОВА
цитирай
12. germantiger - и да повторя
04.04 22:16
ЧЕРНОБИЛ

това се случи - факти

а този материал смесва силната власт с пропагандата

ЗНАЕШ ЛИ - АЗ МОГА ДА НАПИША ОЩЕ ПО-СИЛЕН МАТЕРИАЛ

КАКВО ЩЕШЕ ДА СЕ СЛУЧИ В НАЦИ ГЕРМАНИЯ ПРИ КОРОНАВИРУС

Е ГЕРМАНИЯ ЩЕШЕ ДА Е НИВА НАД БУГАРСКИТЕ КОМУНЯГИ - КАТО МОЖЕНЕ, КАТО УСПЕХ

а това автора разбира се няма да му мине през ума
цитирай
13. didanov - но ако задълбаем по-надълбоко
04.04 22:19
какво да кажем за повечето управляващи след промяната: изключвам тези от БСП (те са си комунисти според вас) - нека чуем нещо за Иван Костов
”През 1988 и 1989 г. Иван Костов упорито прави опити да стане член на БКП. Във връзка с партийната му кандидатура, той е проучван от Държавна сигурност и тръгват слухове за негови идеологически отклонения. Проф. Илиев – ръководител на катедра „политикономия”, където Костов е асистент, казва: „Иван Костов е политикономист с твърде солидна подготовка. Той познава много добре произведенията на класиците на марксизма – ленинизма и е убеден марксист и защитник на нашата социалистическа система”.

В края на 1989 г. и началото на 1990г., когато вече е създаден Съюзът на демократичните сили, в партийния вестник ”Работническо дело” Костов публикува две статии, в които съветва БКП как да елиминира опозицията.

На Кръглата маса, Иван Костов е нещатен експерт на казионната КНСБ, която участва в преговорите с групата на БКП. Като такъв той иска да седне на местата определени за БКП, но Луканов не разрешава, казвайки: ”Абе не сме изпаднали до асистенти, разполагаме с професори по политикономия”. Това пише Желю Желев в своя книга.

Друг един изявен седесар и участник на Кръглата маса – Венцислав Димитров казва: „Убеждавах Костов да работи за СДС, но той ми отказа. На „Раковски” 134 бях събрал 50 – 60 души икономисти, независимо какви са били преди това, но Костов не дойде. Каза ми: „Оставете ме на мира, не мога да се занимавам с политика, защото съм в една фирма на КНСБ. Искам да работя за пари. Ако се занимавам с политика, ще остана гол”. От изказването на Венцислав Димитров се разбира, че на СДС липсват подходящи кандидати за депутати във ВНС. Затова така ухажват Костов.
цитирай
14. didanov - да продължавам ли?
04.04 22:23
лесно мога да стигна до сегашния министър председател, който започва кариерата си като охрана и носещ кафето на оставения под домашен арест Тодор Живков.
Почти без прекъсване децата и внуците на омразните от теб номенклатурчици тъпчат и сега България, къде са ти очите батого - а да забравих - вперени в империята на злото :)
цитирай
15. didanov - здравей германец добре дошъл
04.04 22:56
germantiger написа:
КАКВО СЕ СЛУЧИ В НРБ ВИДЯХМЕ И ПРЕЖИВЯХМЕ

ЧЕРНОБИЛ

КРИХА И ЛЪГАХА МЕСЕЦ ПРЕДИ ДА ПРИЗНАЯТ

ако днес нрб беше факт, то щяха да са заразени и да мрат пъти повече хора

Ако днес беше НРБ може би биха опитали да покрият в началото нещата както сториха в Китай.
Но има няколко съществени разлики с Чернобил - този вирус е силно заразен и смъртоносен, не действа бавно и невидимо като ядрения облак с дългосрочни действия. Дори и да бъде взето грешно партийно решение, то дори след това държавната икономика би реагирала адекватно по посочения в поста пример. Здравната система на НРБ би издържала многократно повече сътресения от моментната ни система. Тоест дори и в подобна тежка ситуация като САЩ в момента, НРБ би се справила с това, докато за нас в момента не би имало никакви шансове.
Това е основната разлика мисля.
цитирай
16. didanov - дори при много заразени жители
04.04 23:07
адекватни действия от държавата биха ограничили щетите :
1. осигуряване на защитно облекло на медицинския персонал
2. осигуряване на допълнителна леглова база в интензивните отделения
3.осигуряване на медицинска апаратура за тежко болните
4.ангажиране на собствената икономика за производство и доствака на 1. и 3.
5. осигуряване на финансови и човешки ресурси за активно тестване на населението и рисковите групи.
6. проследяване, изолиране и контрол на заразените с вируса, намиране на контактните по веригата, както и на пациент нула.
мисля, че по всички точки в НРБ биха се справили по-добре от сега, при условие че има политическо решение за борба с вируса. По-подобен начин мисля действаха и в Китай последните месеци.
цитирай
17. didanov - тука си прав
04.04 23:14
germantiger написа:
ВИРУСА Е ЯСЕН/ПОЧТИ

КИТАЙ ЗА НЯКОЛКО ГОДИНИ ПРОИЗВЕДОХА ДВА ТАКИВА ВИРУСА КАТО ЕПИДЕМИИ

КИТАЙ ПРОИЗВЕДОХА ПТИЧИЯ И СВИНСКИЯ ГРИП

ИЛИ НЕ ЗНАЕХТЕ ТОВА

гледах едно предаване на италианска телевизия от 2015 където говореха как китайски учени са създали нов корона вирус убиец от прилепи и мишки. Също така имало медицинско списание в САЩ от 2017 мисля където говорят за същото само, че този път със съдействието на канадска лаборатория.
Още не мога да си отговоря на въпроса дали изпускането е било умишлено и ако да от кого точно? Има няколко интересни хипотези за това.
цитирай
18. didanov - ами пиши да не те мързи, ще е приятно да се прочете
04.04 23:17
germantiger написа:
ЧЕРНОБИЛ

това се случи - факти

а този материал смесва силната власт с пропагандата

ЗНАЕШ ЛИ - АЗ МОГА ДА НАПИША ОЩЕ ПО-СИЛЕН МАТЕРИАЛ

КАКВО ЩЕШЕ ДА СЕ СЛУЧИ В НАЦИ ГЕРМАНИЯ ПРИ КОРОНАВИРУС

Е ГЕРМАНИЯ ЩЕШЕ ДА Е НИВА НАД БУГАРСКИТЕ КОМУНЯГИ - КАТО МОЖЕНЕ, КАТО УСПЕХ

а това автора разбира се няма да му мине през ума

а после след като мине истерията с вируса, да напишеш как би изглеждал света ако Германия и България бяха спечелили ВСВ :)
цитирай
19. batogo - !!!:))) Крадецът винаги вика най-силно "дръжте крадеца", Диданов!
05.04 11:11
А за лицемерния слепец всички са слепци, защото не са съгласни с избледнелите картини на неговата удобна илюзия.
Жив и здрав бъди!
цитирай
20. germantiger - +
05.04 14:23
за иван костов и за борисов написаното към батого си напълно прав диданов

но мисля, че и батого го съзнава

в българия запада и изтока си стиснаха ръцете както много пъти са го правили

запада и изтока са две страни на една и съща монеа или театро

за адекватните мерки на държавата остава под въпрос - може да стане това което си написал, НО КАК ЩЕШЕ ДА СТАНЕ ПО=-ДОБРЕ ЗНАМ АЗ

защо така заявявам със самочувствие това, защото повеже съм чел, повече съм слушал в две държави и родово повече съм запознат как постъпват червените държави с по-често тъпаци от изток и по-рядко професионали от запад
цитирай
21. germantiger - ++
05.04 16:45
абе ти прочете ли книгите за спартак ;)

бог да го прости Цончо Родев безирония
цитирай
22. didanov - ??????????????
05.04 22:04
batogo написа:
А за лицемерния слепец всички са слепци, защото не са съгласни с избледнелите картини на неговата удобна илюзия.
Жив и здрав бъди!

??????????????
цитирай
23. didanov - е щом си знаеш здраве да е
05.04 22:07
germantiger написа:
за иван костов и за борисов написаното към батого си напълно прав диданов

но мисля, че и батого го съзнава

в българия запада и изтока си стиснаха ръцете както много пъти са го правили

запада и изтока са две страни на една и съща монеа или театро

за адекватните мерки на държавата остава под въпрос - може да стане това което си написал, НО КАК ЩЕШЕ ДА СТАНЕ ПО=-ДОБРЕ ЗНАМ АЗ

защо така заявявам със самочувствие това, защото повеже съм чел, повече съм слушал в две държави и родово повече съм запознат как постъпват червените държави с по-често тъпаци от изток и по-рядко професионали от запад

цитирай
24. germantiger - знаех си си съгласен
05.04 23:00
естествано, видял съм повече свят от теб, живял съм в маса рискови ситуации и места повече от теб

и да добавя за русолюбците/сакън не визирам теб

OT GETMANS

Персоналът на болница в Русия се обърна за помощ към медиите. Група медицински сестри изпратиха обръщение, в което казват, че ги карат да работят с пациенти с коронавирус, без да имат защитни облекла. Болницата е в Санкт Петербург, като според местни медии е спряла да приема пациенти за няколко дни. Целта е да се подготви за новите болни с коронавирус. Пациентите вече постъпват, а медицинският персонал е изложен на сериозна заплаха, казват сестрите във видеото. От ръководството на болницата отговарят за руски сайтове, че тези обвинения са неоснователни.

"Ние, служителите в Покровската болница, се обръщаме с молба за помощ към медиите. Причината е, че от вчера нашата болница приема всички пациенти с пневмония, включително тези с коронавирус. Нямаме защитни облекла. Товa, което виждате върху нас не е екипировка, която може да ни предпази от заразни заболявания“, споделят медицинските сестри.

"Нашето ръководство раздаде по един или два комплекта защитни облекла за всяко отделение. Ние не отказваме да работим, обичаме пациентите си и искаме да оздравеят. Но за съжаление е невъзможно са се работи в такива опасни условия“, добавят още те.
... ЧЕ ТАКИВА МИ ТИ НОВИНИ ОТ ПИТЕРа
цитирай
25. germantiger - финално
05.04 23:06
"маса народ" така и не разбра, че няма изток и запад, адвете играят един общ театър заедно

те го играха и през всвсрещу една германия например - няма ляво и дясно, руско и западно - те са заедно

защшо аз предпочитам западняци?

защото руснаците са по-често некадърни, недоправени неща, не ги бива в повече отколкото тия на запад, на изток обикновено е по-скапано, по-кофти за малкия човек

като хора русанците са ми по-близки от американците, НО ОТДАВНА ДЪРЖАВИТЕ НЕ СЕ ПРАВЯТ ОТ ХОРАТА В ТЯХ,ПО-ТЪПО КЛИШЕ, ЧЕ ДЪРЖАВАТА СМЕНИЕ ИЛИ ХОРАТА НЯМА ОТ ФРЕНСКИЯ ЛЪЖЕЦ
цитирай
26. didanov - от две седмици наблюдавам рашките
06.04 01:39
отначало както винаги твърдяха, че всичко е под контрол, и не взеха големи мерки. После като видяха зора затвориха всичко както при нас. Но там властта е централизирана и са се подготвили добре - с 40 000 аспиратора, няколко милиона маски и доста защитни облекла. Пратиха няколко самолета в Италия, също и в САЩ, така че информацията на гетманс може и да не е вярна. Но е факт че за последните 5 дни броя на заразените се увеличил двойно. Путин реагира и наложи месец карантина, вместо първоначално замислената седмица.
Бях изненадан също от огромния брой тестове които са направили досега руснаците - 697 000!!!!! Пред тях са само американците с 1 750 000 и германците с 920 000. Дори италианците имат по малко 691 000 и испанците 355 000, а епидемията при руснаците започна две седмици по-късно. Другите страни са далеч назад, а ние сме както винаги на опашката само с няколко хиляди и по-малко от румънци, турци, сърби и гърци.
НО дори да е вярно това с питерската болница, то е малко изненадващо защото навсякъде има липса на защитно облекло, грингосите започнаха даже да крадат безцеремонно от другите.
цитирай
27. didanov - да театрото е общо, както и общата цел - кой кого ще прецака
06.04 01:45
germantiger написа:
"маса народ" така и не разбра, че няма изток и запад, адвете играят един общ театър заедно

те го играха и през всвсрещу една германия например - няма ляво и дясно, руско и западно - те са заедно

защшо аз предпочитам западняци?

защото руснаците са по-често некадърни, недоправени неща, не ги бива в повече отколкото тия на запад, на изток обикновено е по-скапано, по-кофти за малкия човек

като хора русанците са ми по-близки от американците, НО ОТДАВНА ДЪРЖАВИТЕ НЕ СЕ ПРАВЯТ ОТ ХОРАТА В ТЯХ,ПО-ТЪПО КЛИШЕ, ЧЕ ДЪРЖАВАТА СМЕНИЕ ИЛИ ХОРАТА НЯМА ОТ ФРЕНСКИЯ ЛЪЖЕЦ

цитирай
28. germantiger - +
06.04 18:43
а дали руснаците и китайците не са све подготвили щото вируса е техен :)

но това в руските глави в блога не се допуска ;)

те ония от изотк колкото и да са подготвени просто са по-скапан материал

това китаец, руснак, монгол и пр. великодържавие все ощеизостава като човешки материал дори от един убиван, мачкан, отровен и подмене холандец например

но бъдещето е пред нас - едеин ден когато избрания народ и неговия/вашия шибан господ уморят запада като месо,бебета, народи и те вече успяват, етогава може да дойде момента на мършите от изток ;)

тва да имаш 1/6 от земното кълбо и да си боклук в две световни войни, ей богу...

ама много трягва да си скапаняк
цитирай
29. germantiger - ++
06.04 18:51
разбира се,че до момента положението в русия разбираемо е по-добре и това не е лошо,хубаво е да смехора и където е по-добре нека е така без значение националността

при всички положения една страна като русия с по-силна централна власт, с народ не така полазен от мигранти и не с тракива самоубсийствени либерални ценности - страда ПО-МАЛКО ОТ ЕДИН ЗАПАД и това е логичнио, разбираемо, че и заслужено, човешки е добре
цитирай
30. didanov - точно обратното скапаняк няма как да владее една шеста от света
08.04 13:10
germantiger написа:
а дали руснаците и китайците не са све подготвили щото вируса е техен :)

но това в руските глави в блога не се допуска ;)

те ония от изотк колкото и да са подготвени просто са по-скапан материал

това китаец, руснак, монгол и пр. великодържавие все ощеизостава като човешки материал дори от един убиван, мачкан, отровен и подмене холандец например

но бъдещето е пред нас - едеин ден когато избрания народ и неговия/вашия шибан господ уморят запада като месо,бебета, народи и те вече успяват, етогава може да дойде момента на мършите от изток ;)

тва да имаш 1/6 от земното кълбо и да си боклук в две световни войни, ей богу...

ама много трягва да си скапаняк

сигурно руснаците можеха да завладеят и Канада ако не бяха продали Аляска :)
цитирай
31. didanov - на тях мигранти не им трябват имат си достатъчно други проблемни националности
08.04 13:12
germantiger написа:
разбира се,че до момента положението в русия разбираемо е по-добре и това не е лошо,хубаво е да смехора и където е по-добре нека е така без значение националността

при всички положения една страна като русия с по-силна централна власт, с народ не така полазен от мигранти и не с тракива самоубсийствени либерални ценности - страда ПО-МАЛКО ОТ ЕДИН ЗАПАД и това е логичнио, разбираемо, че и заслужено, човешки е добре

а и климатът си е друг.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didanov
Категория: История
Прочетен: 2041914
Постинги: 1136
Коментари: 3354
Гласове: 5162
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол
1. Цар Мидас, бриги и пеласги – Троя е на Балканите?
2. Българското хоро - древно писмо от живи йероглифи
3. Тракийският император Роле и паметника на цар Мида
4. Корените на българската народност
5. Българският генетичен проект
6. "Как ни предадоха европейските консули"
7. Мегалитите - трогателно свидетелство за детството на човечеството
8. ДЖАГФАР ТАРИХЫ, ПЕЛАСГИТЕ и остров КРИТ
9. Сурва Година, Сура Бога и Веда Словена
10. Древно-тракийско скално светилище под Царев връх – предшественик на Рилския манастир
11. неизвестното племе на мияците
12. Масагетската принцеса Томира и битката й с персийския цар Кир
13. Хубавата Елена в Египет
14. Склавини и анти в долнодунавските земи
15. Кои са мирмидонците?
16. Еничаринът Склаф, името Слав и робите
17. Аспарух, Мемнон и етиопските българи
18. Името на Кан(ас) Аспарух не е случайно
19. Срещата м/у Калоян и Пиер дьо Брашо
20. Амазонките на Тезей, Херодот, Дахомей, Южна Америка и Африка
21. Фердинанд I, славянин и потомък на витинските князе.
22. НОВ МЕТОД ЗА РАЗЧИТАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ РУНИ
23. Амазонките в древността (Тракия, Мала Азия,Либия)
24. ПОЛИСЪТ СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА
25. АТЛАНТИ ЛИ СА МИТОЛОГИЧНИТЕ ТИТАНИ?
26. Черноморската Троя – тайната на Ропотамо
27. Брут Троянски - легендарният първи владетел на Британия
28. ЧУЖДИЦА ЛИ Е НАИМЕНОВАНИЕТО "ТРАКИ"?
29. О неразумний, защо се срамиш да се наречеш...мизиец?
30. Черноморската Троя - коя българска река е Омировата Симоис?