2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 5618 Коментари: 12 Гласове:
Последна промяна: 25.02.2019 21:10
www.socbg.com
През 1980 г. вътрешните полети от и до летище Пловдив са преустановени, заедно с изваждането от употреба на самолетите Ил-14 и преместването на летището край село Крумово.
Провеждат се и редовни вътрешни полети до Бургас, Варна, Търговище, Русе, Горна Оряховица и София, предимно с Ил-14. След 1965 г. вътрешните полети от София са разширени и вече има редовни линии до Варна, Бургас, Русе, Горна Оряховица, Видин и Търговище.
През 1970 г. е открито летището в Силистра. Три години по-късно се сбъдва и мечтата на видинчани да стигат до столицата само за 30 минути. 18 години БГА „Балкан“, чието поделение е летището, поддържа редовна линия до София с два курса дневно. По същото време е открит и пътническият терминал на летище Русе. В началото след създаването му от летището са извършвани по три полета дневно от и до София, а през лятото – един до Бургас.
Една от най-натоварените в страната аерогари е била тази в Търговище, която е можела да приема полети дори и при много лошо време. Летище Търговище е разположено на 25 км от гр. Шумен и на 30 км от гр Разград. Уникалното му разположение е давало възможност да обслужва обширен район, обхващащ трите сегашни области. До 1989-а година от летище Търговище са осъществявани редовни полети за София със самолети Ан-24, Ил-18, Ту-134, Ту-154 и Як-40. Пистата е дълга 2600 метра. Едновременно на стоянката е можело да бъдат приети 4-6 самолета.
След 1989 г. повечето от летищата постепенно западат, а по времето на Иван Костов в по-голямата си част окончателно са закрити. В момента на практика има три действащи летища за граждански цели осъществяващи редовни полети – в София, Бургас и Варна. Действащи, но с много намален пътникопоток са летищата в Пловдив и Горна Оряховица.
През 1980 г. вътрешните полети от и до летище Пловдив са преустановени, заедно с изваждането от употреба на самолетите Ил-14 и преместването на летището край село Крумово.
Провеждат се и редовни вътрешни полети до Бургас, Варна, Търговище, Русе, Горна Оряховица и София, предимно с Ил-14. След 1965 г. вътрешните полети от София са разширени и вече има редовни линии до Варна, Бургас, Русе, Горна Оряховица, Видин и Търговище.
През 1970 г. е открито летището в Силистра. Три години по-късно се сбъдва и мечтата на видинчани да стигат до столицата само за 30 минути. 18 години БГА „Балкан“, чието поделение е летището, поддържа редовна линия до София с два курса дневно. По същото време е открит и пътническият терминал на летище Русе. В началото след създаването му от летището са извършвани по три полета дневно от и до София, а през лятото – един до Бургас.
Една от най-натоварените в страната аерогари е била тази в Търговище, която е можела да приема полети дори и при много лошо време. Летище Търговище е разположено на 25 км от гр. Шумен и на 30 км от гр Разград. Уникалното му разположение е давало възможност да обслужва обширен район, обхващащ трите сегашни области. До 1989-а година от летище Търговище са осъществявани редовни полети за София със самолети Ан-24, Ил-18, Ту-134, Ту-154 и Як-40. Пистата е дълга 2600 метра. Едновременно на стоянката е можело да бъдат приети 4-6 самолета.
След 1989 г. повечето от летищата постепенно западат, а по времето на Иван Костов в по-голямата си част окончателно са закрити. В момента на практика има три действащи летища за граждански цели осъществяващи редовни полети – в София, Бургас и Варна. Действащи, но с много намален пътникопоток са летищата в Пловдив и Горна Оряховица.През 1980 г. вътрешните полети от и до летище Пловдив са преустановени, заедно с изваждането от употреба на самолетите Ил-14 и преместването на летището край село Крумово.
Провеждат се и редовни вътрешни полети до Бургас, Варна, Търговище, Русе, Горна Оряховица и София, предимно с Ил-14. След 1965 г. вътрешните полети от София са разширени и вече има редовни линии до Варна, Бургас, Русе, Горна Оряховица, Видин и Търговище.
През 1970 г. е открито летището в Силистра. Три години по-късно се сбъдва и мечтата на видинчани да стигат до столицата само за 30 минути. 18 години БГА „Балкан“, чието поделение е летището, поддържа редовна линия до София с два курса дневно. По същото време е открит и пътническият терминал на летище Русе. В началото след създаването му от летището са извършвани по три полета дневно от и до София, а през лятото – един до Бургас.
Една от най-натоварените в страната аерогари е била тази в Търговище, която е можела да приема полети дори и при много лошо време. Летище Търговище е разположено на 25 км от гр. Шумен и на 30 км от гр Разград. Уникалното му разположение е давало възможност да обслужва обширен район, обхващащ трите сегашни области. До 1989-а година от летище Търговище са осъществявани редовни полети за София със самолети Ан-24, Ил-18, Ту-134, Ту-154 и Як-40. Пистата е дълга 2600 метра. Едновременно на стоянката е можело да бъдат приети 4-6 самолета.
След 1989 г. повечето от летищата постепенно западат, а по времето на Иван Костов в по-голямата си част окончателно са закрити. В момента на практика има три действащи летища за граждански цели осъществяващи редовни полети – в София, Бургас и Варна. Действащи, но с много намален пътникопоток са летищата в Пловдив и Горна Оряховица.
През 1980 г. вътрешните полети от и до летище Пловдив са преустановени, заедно с изваждането от употреба на самолетите Ил-14 и преместването на летището край село Крумово.
Провеждат се и редовни вътрешни полети до Бургас, Варна, Търговище, Русе, Горна Оряховица и София, предимно с Ил-14. След 1965 г. вътрешните полети от София са разширени и вече има редовни линии до Варна, Бургас, Русе, Горна Оряховица, Видин и Търговище.
През 1970 г. е открито летището в Силистра. Три години по-късно се сбъдва и мечтата на видинчани да стигат до столицата само за 30 минути. 18 години БГА „Балкан“, чието поделение е летището, поддържа редовна линия до София с два курса дневно. По същото време е открит и пътническият терминал на летище Русе. В началото след създаването му от летището са извършвани по три полета дневно от и до София, а през лятото – един до Бургас.
Една от най-натоварените в страната аерогари е била тази в Търговище, която е можела да приема полети дори и при много лошо време. Летище Търговище е разположено на 25 км от гр. Шумен и на 30 км от гр Разград. Уникалното му разположение е давало възможност да обслужва обширен район, обхващащ трите сегашни области. До 1989-а година от летище Търговище са осъществявани редовни полети за София със самолети Ан-24, Ил-18, Ту-134, Ту-154 и Як-40. Пистата е дълга 2600 метра. Едновременно на стоянката е можело да бъдат приети 4-6 самолета.
След 1989 г. повечето от летищата постепенно западат, а по времето на Иван Костов в по-голямата си част окончателно са закрити. В момента на практика има три действащи летища за граждански цели осъществяващи редовни полети – в София, Бургас и Варна. Действащи, но с много намален пътникопоток са летищата в Пловдив и Горна Оряховица.
Хе, аз лично и весело си спомням че през 80-те билетите за Бургас бяха около 20 лв., и лятото просто нямаше места ако искаш инцидентно да пътуваш.
Весело си спомням че имах познат пилот и той (на два пъти) ме чакаше на гишето да ми купи билет. А се возех в пилотската кабина на АН-чето на сгъваемата седалка за бордови инженер. В краката отдолу имаше илюминатор през който единствено можеше да се гледа под самолета... Най-готиното място :-)))
Покрай това се сетих и разликата с тогавашното черноморие...
Благодаря за този постинг и Соц спомените
ами за хората които живеят някъде по пътя или встрани? почти е невъзможно бързото придвижване. Ако във всеки по-голям град имаше едно малко но добре функциониращо летище, то всичко би било много по-лесно. Поздрави
Да, хубаво би било да има летище и в Пазарджик, и в Пловдив, за да стигаме от едното място до другото за 6 минути...
Ама така е то при Гроб- загробиха държавата, продадоха ни на американците, докараха ни до просешка тояга, закриха летищата и ни изтребват като нация катадневно.
та въпросите къде са ви?
какви са причините за закриване и падение?
генезиса, интересите, евентуално "виновниците"?!
......
аз съм лаик и за това по лаишки
- соцавиация изнуствено стимулирана от държавата и на издържка като бол неща
- нереално ниски цени към разход в полетите итн
- след 1989 г. остарял парк, както е лафа морално и технически
- след тия българоруски причини които реално водят авиацията към залез
следват и другите, а именно
запада победи в студената война и той имаше интерес да ликвидира източния "въздух"
победените трябвапше да бъдат "свити" и ограничени и това се случи с България за жалост
......
обаче не мислете, че вашето е драма
германия няма нито месершмид като конструкторско бюро, нито юнкерс, нито фоке вулф, нито хайнкел итн
германия беше унищожена като самостоятелен конструиращ въздух
......
та така - като загубите релана или студена война следва това
и на "вашия" гроб няма да плача, както и вие не плачите на чуждия
......
за лекс
през соца имахте едни вафли на които пишеше "марка" вафли
чакахте за автомобил от 8 до 11 години
за жилище също чакахте
банани и подобни имахте по коледа с опашките
ток нямахте като ви го спираха през 2 часа
за сметка на това имахте 2 телевизии и 1 руска
та въпросите къде са ви?
какви са причините за закриване и падение?
генезиса, интересите, евентуално "виновниците"?!
......
Тук в блога некой големи котки обичат да си вършат по-големи работи публично.
Май че имаше немска ругатня "котешко лайно". Като дете случайно установих, че нума по-гадна миризма от тая котешка работа.
Поздрави!
2. Българското хоро - древно писмо от живи йероглифи
3. Тракийският император Роле и паметника на цар Мида
4. Корените на българската народност
5. Българският генетичен проект
6. "Как ни предадоха европейските консули"
7. Мегалитите - трогателно свидетелство за детството на човечеството
8. ДЖАГФАР ТАРИХЫ, ПЕЛАСГИТЕ и остров КРИТ
9. Сурва Година, Сура Бога и Веда Словена
10. Древно-тракийско скално светилище под Царев връх – предшественик на Рилския манастир
11. неизвестното племе на мияците
12. Масагетската принцеса Томира и битката й с персийския цар Кир
13. Хубавата Елена в Египет
14. Склавини и анти в долнодунавските земи
15. Кои са мирмидонците?
16. Еничаринът Склаф, името Слав и робите
17. Аспарух, Мемнон и етиопските българи
18. Името на Кан(ас) Аспарух не е случайно
19. Срещата м/у Калоян и Пиер дьо Брашо
20. Амазонките на Тезей, Херодот, Дахомей, Южна Америка и Африка
21. Фердинанд I, славянин и потомък на витинските князе.
22. НОВ МЕТОД ЗА РАЗЧИТАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ РУНИ
23. Амазонките в древността (Тракия, Мала Азия,Либия)
24. ПОЛИСЪТ СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА
25. АТЛАНТИ ЛИ СА МИТОЛОГИЧНИТЕ ТИТАНИ?
26. Черноморската Троя – тайната на Ропотамо
27. Брут Троянски - легендарният първи владетел на Британия
28. ЧУЖДИЦА ЛИ Е НАИМЕНОВАНИЕТО "ТРАКИ"?
29. О неразумний, защо се срамиш да се наречеш...мизиец?
30. Черноморската Троя - коя българска река е Омировата Симоис?