Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2015 00:38 - Иска ми се.... България да бъде пак на три морета.
Автор: didanov Категория: История   
Прочетен: 11506 Коментари: 21 Гласове:
12

Последна промяна: 13.10.2015 14:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Иска ми се

Иска ми се.... България да бъде пак на три морета...но не само на Черно, Понтийско и Евксинско..

Иска ми се... Българите пак да бъдат най-много след индийският народ ..но не.по „цигании“ и кючеци...

Иска ми се.... депутатите ни да намаляват рецирпочно на населението ни...

Иска ми се .....български  журналист да спечели Пулицър, а не да чака за огризки под масата на олигарха.

Иска ми се... името на президента ни да е производно на жаргонната дума за женски полов орган, а не барачка за слама, в „задния двор“ на Америка и ЕС.

Иска ми се....всичките ни депутати да имат висшо образование...33 степен посветени... и всеки от тях да има задължителна татуировка   „Съединението прави силата“

Иска ми се....държавата да плаща 80 % от стойността на намерено съкровище на намерилия го, както и доживотен безплатен билет за него и семейството му за всички музеи в страната.

Иска ми се....младите да научат устройството, основите и особеностите на  Живота и Света, а не токова на химията, физиката, електрониката, компютрите и прочие. Да ги научат и да знаят как да ги използват, а не да ги назубрят и след 2 седмици да ги забравят.

Иска ми се....да преподават Вяра, Надежда и Любов в училищата.

Иска ми се...най-вискота заплата да получават нашите учители, лекари и полицаи.

Иска ми се....съдебната власт да съди по човешкия морал и закони, а не по банкова сметка и властови статус.

Иска ми се...законодателната  власт да спазва сама създадените от нея закони, а изпълнителната да не изпълнява толкова безропотно нейните интереси..

Иска ми се... четвъртата власт да не е слуга на петата колона.

Иска ми се....да не забравяме само след три дни, кой е виновен за неизгодният договор, за катастрофата, наводнението, умрелия пациент,падналата тераса,  счупените крака на леда ..да помним..  и напомним на останалите.

Иска ми се....не само водачът на етническата партия да владее правилен и литературен български.

Иска ми се....водачът на етническата партия да говори на майчиния си език  изпълнен с любов за България и събратята му българи...

Иска ми се....Европейският парламент да не е убежище на недостойни и безотговорни българи.

Иска ми се...да излизаме на протести на улицата, не  - очаквайки някой лев за да закърпим семейния бюджет или за да ходим на мачовете от Шампионската лига, а да покажем  и защитим нашите идеи, морал и достойнство.

Иска ми се... България да не започва от нулата на всеки 20-30 години.

Иска ми се...хората в България като се пенсионират, да тръгнат да обикалят  по света, а не по кофите за боклук или кварталните кръчми.

.

Иска ми се...да сме винаги повече ХОРА, а после българи, вероподаници, партийци, групировки, конкуренти.

 Иска ми се....а на Вас?

още интересни материали четете на: 
vselenabg.blogspot.co.at/






Гласувай:
13



1. didanov - 2051 прочита за 23 минути в един през нощта
13.10.2015 01:05
айде стига бе излагате се вече!пак някоя помпа е сръбнала в повечко
цитирай
2. germantiger - МНОГО ВДЪХНОВЕНО И ПАТРИОТИЧНО НАПИСАНО ОТ ТЕБ - ХУБАВО!
13.10.2015 01:11
Поздравления диданов - прочетох всички твои мечти, утопии и желания, но човек трябва да иска нереланото - как беше онзи лаф - човек е голям колкото са големи мечтите му или нещо подобно.

Хубави "маркери" и конкретика си посочил, но случайно ли си пропуснал една мечта, която до голяма степен ще осъществи и няколко от твоите, а именно:

- искам съд и присъди вкл. смъртни за виновните комуняги на отговорни постове, които направиха огромна част от българите мързеливци, с болшевишки манталитет и ограбиха държавата създавайки див червен и източен "капитализъм" по българо-РУСКИ плигархичен и мутренски модел

Ако това ми желанието се осъществи (а то никога няма да стане реалност) много от твоите мечти диданов ще станат факт, а други ще имат сериозен шанс за реализация ;)
цитирай
3. getmans1 - Без да споделям напълно мечтанията ти, ти съчувствам искрено и споделям възмущението от тези помпадурски атаки, ...
13.10.2015 10:46
didanov написа:
айде стига бе излагате се вече!пак някоя помпа е сръбнала в повечко


... така ги наричам аз. Макар, че вариантите са два, доброжелател с кавички или без резултата ще е един и същ, навират те в очите на модераторите и в резултат започват да ти свалят постинги, че и даже да ги изтриват.
цитирай
4. asthfghl - !?
13.10.2015 11:28
Само да спомена. Черно и Понтийско море са едно и също море...
Не съм сигурен какво имаш предвид под "Евкинско".
цитирай
5. didanov - до коментар 2
13.10.2015 12:30
Искаш втори Народен съд нали?Интересно как ще успеят да осъдят самите сбе си? Преди поне можеше да се различи, кой е комунист, кой фашист, кой дъновист, кой земеделец, кой анархист...а сега?
Имах един професор по право, бивш съдия, който непрекъснато се хвалеше, че е издал 4 смъртни присъди преди 89г. Не го разбирах това тогава -сега като гледам какво правят ИД например първата ми реакция е да - да ги унищожат всичките до един, такива хора нямат право да мърсят земята. НО после се замислям - кой съм аз да определям, кой ще живее и кой ще умре? Дал ли ми е Бог,който е в мен свободата да убивам по свое усмотрение? Според мен да, защото правото да избираш е най-висшата свобода..... но пък единствената истина, която съществува е Любовта между хората. Следователно единственото ограничение на Свободата е Любовта....а това което ни прави свободни е.... Истината.
че трябва да има наказания за виновните преид и след 89г. мисля, че всички са съгласни, в случая една доживотна присъда без право на помилване напр. за най-големите престъпници е най-голямото наказание за тях. Но не трябва да бъркаме справедливото наказание с възмездието и желанието за мъст, което ти проповядваш. Защото така ще се завърти колелото на насилието отново до безкрай...а ще пострада отново целия ни народ.
цитирай
6. didanov - и едно допълнение
13.10.2015 12:33
Никой няма право да бъде пръв и единствен пред Бога. Богоизбрани народи няма. Който иска да бъде първи, да седне на последната скамейка. Първенството и съревнованието за такова вече отстъпват място на Служенето на Бога. „Знай, че има само един Бог-Творец, създател и Управител на света, Всемогъщ, вечен и непостижим.” И Тора, и Коранът, и Новият Завет, положили началото на най-големите религии днес, юдаизъм, ислям и християнство, учат хората на Истината, че има Един Бог-Творец. Нима това не е основа за обединение между тях. И никой, нито евреин, нито мюсюлманин, нито християнин, няма право да иска да бъде по пръв от другите пред Бога. А отношението към Бога, когато е истинско, води до побратимяване между искрено изпълняващите неговите напътствия и поучения. Безкрайно уважение и почитание между християни, мюсюлмани, юдеи и всякакви други. Толерантността между религиите е резултат на дълбокото осъзнаване на истината, че Бог е само един.
Толерантност, която не води до това, не е истинска и точно по това ще се познаят истински вярващите и служещите на Бога, и евреи, и арменци, и турци, и българи. Бог е Един и Всемогъщ! ......В случая със спасяването на българските евреи имаме отново пример, как трябва да се действа според Закона!
цитирай
7. didanov - България на три океана, може би е имало по времето на древните траки
13.10.2015 12:37
klikkibik написа:
България ще бъде на 3 океана :-)

границите ще отпаднат тогава, когато всички разберат че са част от едно цяло, че са братя и сестри на един Бог и Баща.
цитирай
8. didanov - айде стига бе излагате се вече!пак ...
13.10.2015 12:38
getmans1 написа:
didanov написа:
айде стига бе излагате се вече!пак някоя помпа е сръбнала в повечко


... така ги наричам аз. Макар, че вариантите са два, доброжелател с кавички или без резултата ще е един и същ, навират те в очите на модераторите и в резултат започват да ти свалят постинги, че и даже да ги изтриват.

който и да е..си има своята цел.
цитирай
9. didanov - Черно море (в миналото Евксински понт)
13.10.2015 12:46
asthfghl написа:
Само да спомена. Черно и Понтийско море са едно и също море...
Не съм сигурен какво имаш предвид под "Евкинско".

става дума за различни наименования на едно и също море - Черно. В средните векове (13в.) генуезците даже го наричат подобно на Средиземно море - "mare nostrum"-"наше море"
цитирай
10. asthfghl - 10.
13.10.2015 12:57
Да, но ти казваш:

"България да бъде пак на три морета...но не Черно, Понтийско и Евкинско"

Т.е. ти казваш, че искаш България да бъде на Черно море, Черно море и Черно море. Не забелязваш ли парадокса?

Впрочем името не е "Евкинско". Името е "Евксинско".
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
13.10.2015 13:51
Хубави принципи и пожелания!
но дали са възможни?
Лошото е ,че се наруши равновесието
Станаха много хищниците, над необходимия санитарен минимум и то много!
При нас!
Те имат манталитет на хищници и ще изядат дори и излаза на трите морета, така, че другите да нямат достъп до него
Много ми се иска да греша
Често греша, само в анализите почти никога!
Приятен ден!
цитирай
12. didanov - парадокс няма, умишлено е
13.10.2015 14:11
asthfghl написа:
Да, но ти казваш:

"България да бъде пак на три морета...но не Черно, Понтийско и Евкинско"

Т.е. ти казваш, че искаш България да бъде на Черно море, Черно море и Черно море. Не забелязваш ли парадокса?

Впрочем името не е "Евкинско". Името е "Евксинско".


само че коригирах изказването за да не се стига до недоразумения
България да бъде пак на три морета...но не само на Черно, Понтийско и Евксинско..
цитирай
13. didanov - здравей Леоне
13.10.2015 15:26
Многото хищници могат да се обяснят с многото "болни" животни...но според мен равновесието не е нарушено, защото гледайки през един по-широк исторически прозорец преди имаше повече "овце", а сега повече "хищници" -равновесието е в сила.
Животът сам по себе си е един процес на равновесие, който сам се урановесява на принципа на функционалността - тоест за него няма "добро"или "лошо", а по-скоро това, което функционира и което не. Когато нещо не функционира по първоначален замисъл, за да се запази, Животът сам предизвиква промяна в себе си(условията си) и равновесието се установява на едно друго ниво. На прост език казано -"всяко зло за добро" или "вечната промяна" . Във всички "лоши" условия на живот се крие възможността за тяхното подобряване и обратното. Пример мога да ти дам на прима виста - Индже войвода от кърджалия до защитник на българите....или Стамболов от идеалист борец срещу робството до диктатор .
Иска ти се да грешиш казваш...ами внимавай какво си пожелаваш, защото може да се сбъдне :)
Бих завършил с думите:едно е да искаш, друго е да го можеш, трего е четвърто да го направиш. Поздрави и благодаря за включването.
цитирай
14. germantiger - ...
13.10.2015 16:25
6. didanov - до коментар 2
12:30
Искаш втори Народен съд нали?Интересно как ще успеят да осъдят самите сбе си? Преди поне можеше да се различи, кой е комунист, кой фашист, кой дъновист, кой земеделец, кой анархист...а сега?

...

С типичното ми самочувствие ще подчертая:

Аз съм едновременно изч1ерпателно точен и адски брутален в изказа ми.

АКО ЖЕЛАЕХ НЯКЪДЕ НАРОДЕН СЪД ЩЯХ ДА ГО НАПИШПА ТОЧНО ТАКА, С ТЕЗИ ДУМИ И ОЩЕ СИЛНИ И ЕКСПЛОЗИВНИ - не съм го писал така и никога няма да го напиша така. Комунягите девалвираха думата народно и народен, аз с профаните от масата никога не съм бил - за жалост дотам докараха "народното" не като извор, а като масова простотия.

НАПИСАХ, ЧЕ ЖЕЛАНИЕТО МИ Е УТОПИЯ, (както и твоите мечти в прочем и за жалост) Т.Е. НАПЪЛНО СЪМ НАЯСНО, ЧЕ СЕБЕ СИ НЯМА КАК ДА ОСЪДЯТ ЕФЕКТИВНО, А ЕВЕТУАЛНО "ТУК-ТАМЕ" НЕЩО ТЕАТРАЛНО.

Разбира се, че хората трябва да се опитваме и да отсъждаме - ако оставим всичко на Бог, то оставяме всичко на нещо несигурно, неясно като време и същност и най-важното - да се откажем въобще от правосъдието земно ли - "дет се вика" един безнаказан хаос ли имаш предвид?! РАЗБИРА СЕ, ТИ НЯМАШ ТОВА ПРЕДВИД, убеден съм, но ти отговарям по твоя начин към мен - доброжелателен, морализаторски, интровертен, идеалистичен и утопичен.

С две думи - аз ДО МОМЕНТА за България и българите надежда НЯМАМ и забележи - Надежда нямам, представи си колко нямам другите реални основания и фундамент - това е по-страшното.
цитирай
15. didanov - "Когато Прометей откраднал ...
13.10.2015 17:54
"Когато Прометей откраднал за простосмъртните божествения огън, научил ги на разни изкуства и занаяти и им дал знания, животът на Земята станал по- щастлив. Зевс , разгневен от постъпката на Прометей, го наказал жестоко, а на хората изпратил зло. Той заповядал на славния бог - ковача Хефест да смеси земя и вода и да направи от тая смес прекрасно момиче, което по сила да е равно на хората, да има нежен глас и поглед, подобен на погледа на безсмъртните богини. Зевсовата дъщеря Атина Палада трябвало да изтъче за момичето прекрасна дреха; богинята на любовта, златната Афродита, трябвало да му даде прелест, на която никой не може да устои; Хермес да му даде хитър ум и ловкост.
Боговете веднага изпълнили Зевсовата заповед...Нарекли девойката Пандора, тъй като тя получила от всички дарове. Пандора* трябвало да донесе с появяването си нещастие на хората.
Когато това зло за хората било готово, Зевс изпратил Хермес да отнесе Пандора на земята при Прометеевия брат Епиметей. Мъдрият Прометей много пъти предупреждавал неразумния си брат и го съветвал да не приема дарове от гръмовержеца Зевс. Той се страхувал, че тези дарове ще донесат на хората нещастие. Но Епиметей не се вслушал в съветите на мъдрия си брат. Пандора го пленила с красотата си и той я взел за жена. Скоро Епиметей разбрал колко много зло донесла със себе си Пандора на хората.
В Епиметеевия дом имало голям съд, плътно затворен с тежък капак; никой не знаел какво има в тоя съд и никой не се решавал да го отвори, тъй като на всички било известно, че това носи нещастия. Любопитната Пандора тайно махнала капака от съда и по цялата земя се разпръснали нещастията, които били навремето затворени в него. Единствена само Надеждата останала на дъното на грамадния съд. Похлупакът на съда отново се затворил и Надеждата не излетяла от дома на Епиметей. Гръмовержецът Зевс не пожелал да стане това.
Щастливо живеели по-рано хората, без да познават злото, тежкия труд и унищожителните болести. Сега безброй беди се разпространили между хората“
Останала ни е една надежда.
Вяра, надежда, любов са градивно свързани – който има вярата, ще има и надеждата, който има вярата и надеждата ще има любовта. Казваш – нямаш надежда за България, за мен това означава - нямаш вяра в България, а без вяра и надежда как да любим Отечеството си?
„Никога не позволявай на фактите да пречат на истината.“
«Достигни до истината отвъд разума. Любовта е мостът.»


цитирай
16. starforlife - Снощи
13.10.2015 20:59
….oooO…………..
…..(….)…Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/…….
..… АЗ БЯХ ………
..………. ТУК ….….
цитирай
17. leonleonovpom2 - Да, приятелю!
13.10.2015 21:03
Съгласен съм с допълнението ,което правиш
Но имам предвид друго
Че моментната обстановка не позволява положителен резултат от излаза на трите морета
Премногото хищници ще изядат дори и него в настървението си и за обикновените тревопасни, пардон хора, няма да има полза
Нека , като Мойсей, да се изчака,да се оттекат мръсните води и хищниците да се изядат помежду си, тогава ще има резултат
Хищниците, които обраха България
Кармата им ти чака!
цитирай
18. nikikm - Мого хубаво!
13.10.2015 23:36
Четох и макар не с всичко да съм съгласен,приветствам! Трябва много от споделящите твоите ценности да се сберат,дискутират и работят за това,сред народа! Оборище 201..г.??? След това, може да има ефект. Нямаме време за чакане,но без образование,няма да мине! Днешните българи не са българи! Децата ни не правят мечове,копия и стрели,продават ластичета! А образованието прави знанието,то води до идеята,а тя е основата на всяко действие!
цитирай
19. didanov - Оборище 201.. година
13.10.2015 23:56
много добра идея....КОй е за?
цитирай
20. nikikm - Диданов,
14.10.2015 21:56
няма да получиш отговор,..."мнозина са призвани,малцина са избрани!"
цитирай
21. didanov - е нали ти отговори
15.10.2015 00:58
като начало не е зле :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: didanov
Категория: История
Прочетен: 2926825
Постинги: 1149
Коментари: 3364
Гласове: 5875
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол
1. Цар Мидас, бриги и пеласги – Троя е на Балканите?
2. Българското хоро - древно писмо от живи йероглифи
3. Тракийският император Роле и паметника на цар Мида
4. Корените на българската народност
5. Българският генетичен проект
6. "Как ни предадоха европейските консули"
7. Мегалитите - трогателно свидетелство за детството на човечеството
8. ДЖАГФАР ТАРИХЫ, ПЕЛАСГИТЕ и остров КРИТ
9. Сурва Година, Сура Бога и Веда Словена
10. Древно-тракийско скално светилище под Царев връх – предшественик на Рилския манастир
11. неизвестното племе на мияците
12. Масагетската принцеса Томира и битката й с персийския цар Кир
13. Хубавата Елена в Египет
14. Склавини и анти в долнодунавските земи
15. Кои са мирмидонците?
16. Еничаринът Склаф, името Слав и робите
17. Аспарух, Мемнон и етиопските българи
18. Името на Кан(ас) Аспарух не е случайно
19. Срещата м/у Калоян и Пиер дьо Брашо
20. Амазонките на Тезей, Херодот, Дахомей, Южна Америка и Африка
21. Фердинанд I, славянин и потомък на витинските князе.
22. НОВ МЕТОД ЗА РАЗЧИТАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ РУНИ
23. Амазонките в древността (Тракия, Мала Азия,Либия)
24. ПОЛИСЪТ СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА
25. АТЛАНТИ ЛИ СА МИТОЛОГИЧНИТЕ ТИТАНИ?
26. Черноморската Троя – тайната на Ропотамо
27. Брут Троянски - легендарният първи владетел на Британия
28. ЧУЖДИЦА ЛИ Е НАИМЕНОВАНИЕТО "ТРАКИ"?
29. О неразумний, защо се срамиш да се наречеш...мизиец?
30. Черноморската Троя - коя българска река е Омировата Симоис?